Innan din annons kan läggas upp på Hemnet så behöver du välja ett av våra annonspaket, du gör detta via en betallänk som skickas via mejl till dig efter att din mäklare har påbörjat publiceringen.
När du följer den här länken så får du först välja ett av våra paket: Hemnet Bas, Hemnet Plus eller Hemnet Premium. Du får sedan också välja när du vill betala, samt om du handlar som företag eller privatperson.
När du handlar som privatperson så använder vi Klarnas Checkout för att du ska kunna slutföra ditt köp, om du inte har möjligheten att handla via Klarna så rekommenderar vi att kontakta Klarnas Kundservice: Kundservice – Klarna Sverige
Säkerställ att du har den senaste versionen av BankID appen och att du följer instruktionerna på sidan noggrant. Efter signeringen skickas du tillbaka till Klarnas checkout och du får då slutföra köpet. Om du inte kommer tillbaka till Klarnas checkout så kan du rensa cookies i webbläsaren och försöka igen.
Säkerställ att ditt kort är öppet för internetköp, kortutgivaren kan ha olika krav på hur detta ska gå till så kontakta dem direkt för att säkerställa detta.
Vi tar i dagsläget inte American Express kort, i dessa fall rekomenderar vi att använda ett annat kort, eller välja något av klarnas andra betalalternativ.
När du handlar som ett företag så går ditt köp via Billie, du kan då ange företagets organisationsnummer tillsammans med övriga uppgifter. Du kan nå deras kundservice här: Buyer Help Center (billie.io)
Detta meddelande kan komma upp av flera olika anledningar, det främsta du kan göra är att säkerställa så att du har fyllt i samtliga uppgifter på korrekt sätt. Om det ändå inte fungerar så rekommenderar vi att utföra köpet med kort istället.
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt